tirsdag den 20. april 2010

Helbred - USA Boys

Ikke meget at sige her, men God damnit, det her er indlevelse når det er bedst.
Sidder kl. **** om natten og skriver, fordi jeg lige opdagede denne lille sag. Det drejer sig om Health, et noise-melodic (undefinable?) band fra USA, jeg har fulgt i et stykke tid. For ikke særligt lang tid siden udkom en musikvideo til deres sidste single "We Are Water", som jeg ikke vil belemre jer for meget med her. I bund og grund vagte videoen stor opsigt pga. blodige billeder (as we like it). Det er dog overhovedet ikke den, jeg vil vise. Nummeret "USA Boys" er fra deres kommende album 'Disco2', og jeg må ærligt lægge begge hænder på ryggen for ikke at skamrose den drømmende single i næse og røv - fy faan, brilliance. Hør den i stedet selv og skriv evt. hvad I synes. Videoen til We Are Water ligger i bunden (ikke for sarte sjæle).

Health - USA Boys



Health - We Are Water



(Læg mærke til ændring i stilen fra det gamle til det nye.)
Health kommer selvfølgelig på Roskilde, og deres shows skulle efter sigende være et MUST-SEE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar